سرخط خبرها

افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه | علت تأخیر صدور گذرنامه ویژه اربعین چیست؟

  • کد خبر: ۱۸۰۲۱۰
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه | علت تأخیر صدور گذرنامه ویژه اربعین چیست؟
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ذوالقدر، با اشاره به دلیل تاخیر ارسال گذرنامه‌ها برای درخواست‌کنندگان اظهار کرد: در سه روز گذشته شاهد افزایش تعداد درخواست کنندگان گذرنامه بوده‌ایم که این موضوع بی‌سابقه بود.

وی افزود: به همین دلیل سیستم چاپ گذرنامه را نسبت به سابق ۳۰۰درصد افزایش دادیم و به صورت شبانه‌روزی روند چاپ و صدور گذرنامه در حال انجام است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه نهایتاً تا دو روز آینده عقب‌ماندگی‌های چاپ جبران خواهد شد، گفت: به دلیل اینکه تقاضای مردم در این سه روز زیاد بوده است ما ساعت کار ادارات گذرنامه را افزایش داده‌ایم و همکاران ما از ساعت ۶صبح تا ۷بعدازظهر آماده خدمات‌رسانی هستند. 

ذوالقدر با بیان اینکه دوبرابر درخواست‌هایی که برای گذرنامه ویژه اربعین به پلیس گذرنامه ارسال شده است، اینترنتی بوده، افزود: افراد همچنان می‌توانند در میدان آزادی تا ساعت۱۱ شب مدارک خود را برای درخواست صدور گذرنامه یا تمدید آن به همکاران ما ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در یکی دو روز گذشته یک مشکل سیستمی برای پلیس ایجاد شد و به همین دلیل هم تأخیری در صدور گذرنامه‌ها رخ داد، گفت: همه افرادی که تا سه روز گذشته درخواست گذرنامه داده‌اند نهایتاً تا دوسه روز آینده گذرنامه‌هایشان به دستشان می‌رسد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا خاطرنشان کرد: ما برآوردکرده‌ایم که حدود ۶۰تا۷۰درصد از افرادی که باید گذرنامه‌هایشان تمدید می‌شد تا به امروز به پلیس مراجعه کرده و در روز‌های آتی شاهد کاهش درخواست‌ها هستیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->